filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Show

Healthmaster - Blender Review

I think after having the juicer and believe because the health master is discontinued i lose my money for my health master. My name is Sandra Coward, address is 2295 West 11th Street, Apartment 4C, Brooklyn, NY 11223, phone # 347-353-5691. I need yo someone. My model number obviously means nothing if thr attitude is like so what. That's m l not what it says when advertising Monte Williams advertising faldr information.
Company wrote 0 public responses to the review from Mar 20, 2016.
#813385
Reply to reviews
My blender broke down so I call costumer service to honor their warranty and they told me that they do not make that model anymore. the problem is a leaky blender and I fell really angry that this company have no honor to fix my blender, I'm not asking for money back...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Mar 12, 2016.
Anonymous
Anonymous

If you have paid by any C.C or Debit card you have purchase protection and extra year for warranty repair or replacement. contact your CC or Debit card issuer. they will guide...

#808396
Reply to reviews
Show

Healthmaster Blender Review

Healthmaster - Simple Review #1454646544
I just got it in December 2015...stop working pis *** i want my money back...
Company wrote 0 public responses to the review from Feb 04, 2016.
#784138
Reply to reviews
Received the Healthmaster Elite as gift, used it for 8 months primarily as a smoothie maker. Began making a loud noise and smoking, then just quit. Called customer service, who told me they would replace the entire unit if we would ship it back to them. We did so in...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Feb 02, 2016.
1.0
I didn't like
  • Customer service personnel were hard to communicate with
#782241
Reply to reviews
Ordered the Health Master after watching the Info Commercial with Mr. Williams. It cost me $350.00 plus shipping. For being a 2 horse power appliance it should be able to grind cement like the commercial says. Yea what a laugh, the power is more like 2 mice. Dead...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Jan 23, 2016.
#776348
Reply to reviews
I bought myself and my two other daughters this product and mine wouldn't work after two years and my daughters who never used it stopped working today I spent a lot of money on buying three of these products and u would think they would last more than three years I...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Jan 19, 2016.
#774057
Reply to reviews
Show

Living Well Healthmaster Review

Bought this thing and used it Three times. It sat on the counter for the next 6 months till summer when I wanted to make a cold fruit smoothie. Plugged it up and NOTHING!!! we are toooo pissed. Too much money for *** poor product.
Company wrote 0 public responses to the review from Jan 18, 2016.
#773312
Reply to reviews
Show

Healthmaster Blender Review

The first Health master stopped working after a month of using. Company no longer in business for warranty. It eas replaced for a fifty something dollar fee. This blender has stopped working after a year. I will never recommend a Montel Williams Health blender to anyone.
Company wrote 0 private or public responses to the review from Jan 11, 2016.
2.0
Details
Product or Service Quality
#768276
Reply to reviews
Show

Healthmaster Blender Review

They have said I would receive a new motor in 2 -3 weeks. I don't have it yet.
Company wrote 0 public responses to the review from Jan 09, 2016.
1.0
Details
Discounts and Special Offers
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Mount Calm, Texas
#767377
Reply to reviews
I've barely used my extractor and seeing others on the shopping channels I decided I'm finally going to get healthy. Pulled out the product and it doesnt work. They stopped making them and have no spare parts. Really, no spare parts? It might not even need parts but...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Dec 03, 2015.
I didn't like
  • Product
  • Service
#744808
Reply to reviews